Benvinguda

Benvinguts al nostre club.

El Pagaia Club de Caiac Cap de Creus l'ha creat un grup de caiaquistes d'arreu del país que estimen el mar i la natura, que desitgen navegar tot l'any i no volen fer-ho sols.

Naveguem pel plaer de gaudir d'un entorn sense contaminar-lo, accedint als racons més bells del nostre litoral i en especial del Mar d'Amunt i el Cap de Creus.

Volem ser promotors i divulgadors d'una activitat noble i ancestral que fa compatible la navegació amb la cura i respecte de l'entorn, fent-nos ressò de les propostes que els seus membres aportin i col·laborant amb administracions i entitats per tal que Llançà i el Cap de Creus esdevinguin un centre de piragüisme de primer ordre, d'una manera ordenada i sostenible.

Per fer-ne una activitat segura hem optat per federar-nos (Federació Catalana de Piragüisme) i adherir-nos a entitats d'experiència i reconeixement demostrat (CK/mer, la Sau, etc) i així, unint esforços, també defensar els interessos dels piragüistes i del canoe-kayak en general.

Serveis.

Organitzem excursions i viatges per practicar el piragüisme i descobrir nous racons.
Organitzem i t'informem de cursos tècnics: de seguretat, de navegació, de primers auxilis, de prevenció de lesions, etc.
Competim a diferents proves en representació del club.
Participarás activament en l'organització i desenvolupament de les activitats que el Club té previstes.
Rebràs informació relacionada amb el caiac de mar i la seva pràctica, d'altres clubs, de la Federació, d'’empreses vinculades al sector, etc.
Et tramitem la targeta federativa o l'assegurança, en la modalitat que triïs.

Compromisos.

Respectar les normes esportives i cíviques que fan del piragüisme un actiu d'integració, convivència i participació.
Tenir cura i respectar l'entorn natural.
Conèixer i complir les normes i convencions que regeixen tant la nàutica (de mar o continental) com les mesures medioambientals i també les que afecten les zones de bany, submarinisme, etc.
Col·laborar en les tasques i activitats del Club en la mesura de les teves possibilitats.
Portar el material suficient i en bones condicions per a una navegació segura i sense riscos, sent-ne el primer responsable.
Tenir al dia la targeta federativa o l'assegurança en la modalitat que s'hagi triat.

Gràcies per la teva inestimable col·laboració.
 Esperem que gaudeixis de la nostra companyia.

Si vols contactar amb nosaltres fes clic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.
o be pels mètodes tradicionals.
Passeig Marítim, 4
17490 - Llançà